camillajarnedal.blogg.se

Vilka sommardagar!
Wow vilka sommardagar det bjudits på! Haha, min hjärna slår direkt på semesterläge när det blir sånt här väder. Tappar helt lusten att jobba och vill bara vara ute 😜 Inte semester riktigt än, så jag får hålla ut... Men nu har jag åtminstone lagt in i systemet vilka veckor jag ska ha semester. Alltid nåt.
 
De senaste dagarna har temperaturen legat på dryga 25 grader och idag har eftermiddagen varit 27-28 grader. Puh! Skönt med en röd dag idag, jag har varit hos syrran nästan hela dagen och passat på att sola lite. Kvällsmat på balkongen och kvällens "underhållning" bestod av biljakt(!) mellan husen. Kom en bil i en jäkla fart, studsande över fartguppen och med en polisbil med blåljus hack i häl. Bilen svängde in mellan garagen, killen hoppade ur och sprang runt ett hus för att sedan smita in i en trappuppgång. Men i och med det fina vädret var det massor med folk ute på gräsmattorna så de pekade ju direkt ut var han sprang in -så tog inte lång tid innan han var infångad... Sen har det varit lite fortsatt aktivitet här med ett gäng poliser men nu har det lugnat sig.
 
Idag skulle jag ha haft en träning i gamla stallet men vi flyttade på det till imorgon pga värmen, skulle bli lite svalare imorgon så passar bättre. I helgen ska jag själv rida, Aprilia på lördag och Despina på söndag 💪😄
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress