camillajarnedal.blogg.se

Det rullar på med en del förändringar...
Ja, då var det klart med jobbförändringen jag skrev om sist.
Vad det landade i är att jag har sagt upp mig från elevhälsan och har nu fått en tillsvidareanställning som arbetsledare - men, jag fick även tjänstledigt direkt för att gå in som enhetschef på ett annat boende resten av året. Skrev papper idag och det sätter igång fr.o.m idag med så grymt snabba ryck!
Nu har jag sjukt mycket att sätta mig in i och är lite smånervös nu ;) men jag har så lyxigt så jag har en "mentor" som jag känner väl som ska hjälpa mig.
 
Spännande!
 
 
Förutom detta så sålde vi lägenheten igår. Vi la ut den på Blocket och Facebook i början av veckan, i fredags hörde en av sig och ville komma och titta på lördagen. De kom och tittade i typ 5 min, sen bestämde de sig och igår skrevs det papper. Supersmidigt.
Så nu är det löst. På onsdag ska vi äntligen få komma in och kika i vår nya lägenhet och sedan kommer det rulla på de kommande veckorna med besiktning, bankmöten m.m.
 
Det är ganska fullt upp kan man säga.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress