camillajarnedal.blogg.se

Mars
Ja nu var det mars! Vart är våren undrar jag?
-10 och snö är vad det bjuds på....
 
Igår kom äntligen lite info om nya boendet! Lite datum att förhålla sig till, känns bra.
Redan nästa vecka börjar de med pålning av marken till området.
5/4 är det informationsmöte om tillvalsprocessen och man får titta på material m.m
19/4 är det "första spadtaget" och området invigs
24/4 har vi vårt eget inredningsmöte.
Spännande!
 
Idag är min andra dag som hästlös och det är jättekonstigt att åka direkt hem efter jobbet, även om jag inte ridit på länge så har jag ju varit i stallet varje dag ändå och det är ju tid som nu är "tom". Mycket märkligt.
Som jag sagt innan, rida vill jag gärna göra, hur det kommer se ut uppläggsmässigt är en annan femma. Fått ett hästerbjudande idag med men det rörde en väldigt ung häst så det är inte aktuellt. Men man får lyssna runt sig.
 
 
 
Katie

Jag är så tacksam för att jag har våra gamla hästar kvar efter att Snuggur såldes. Även om de inte rids så har jag iallafall hästar. Annars vet jag inte vad jag hade gjort! Pysslet hjälper i saknaden!

Spännande med nya boendet! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress