camillajarnedal.blogg.se

Måndag morgon
I helgen har det varit fullt upp, i lördags fyllde jag år och började dagen med att åka till en ridsportbutik med en kompis, där jag handlade lite presenter till mig själv ;) ska ta bilder på vad jag köpte, har inte hunnit det än. 
På eftermiddagen åkte jag och Calle ut till mina föräldrar för lite mer firande. Kvällen var annars lugn för jag skulle jobba igår morse. Gjorde ett pass på fängelset mellan 9:30-16:00. Jag har inte varit där på länge och det var mycket nytt sen sist men man kommer in i det ganska snabbt.

Idag då? Är jag inte på jobbet?
Nej, jag är ledig idag för vi ska åka till Husaby igen och kolla upp Idas hov. Jag är orolig att den inte är så bra nu...

Kl 13 har vi tid, håll gärna tummarna att jag inte har rätt utan är en över-nojjig matte.



Sanna

Håller tummarna, hoppas allt går bra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress