camillajarnedal.blogg.se

Söndag
God middag!
Jag har varit i stallet och kollat till Ida, som stod som ett ljus i sin hage, och sedan motionerat ponnyn. Stötte på motstånd när ridhusportarna frusit fast så jag inte kom in i ridhuset -men jag löste det med en kofot :p fick hacka under kanten så släppte det till sist. Ponnyn var lite mer sansad idag än igår så han ska nog sköta sig på kvällens träning.
På hemvägen svängde jag in på Granngården för att se om de hade några vinterskor men det var dåligt med det, så jag har klickat hem ett par på nätet istället. Nu sitter jag och väntar... Ska iväg med en kompis och kolla på häst, så jag väntar på att hon ska ringa och säga att hon är på väg.
 
Olivia

sv. tack så mycket :D Det är i ridhuset där Anna har sin häst :)

Stockholmsjenna.se

Fin bild! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress