camillajarnedal.blogg.se

Vägs ände...
Igår var vi till Husaby med Ida för uppföljning och definitivt besked.
Det är svårt att skriva, men Ida finns inte mer. Hon hade inte svarat på behandlingen utan det blev stadigt sämre istället, och det fanns inte mer att göra.
 
 
Karin Lindblad

Men fy, så tragiskt... Alltid lika tungt. Styrkekramar!

Sandra AW

❤❤❤❤

Caroline

<3 Du har gjort så mycket för Ida. Fan vad tungt. Men vettigt. Kram.

L

Varma tankar till Er! 💜

Jenny

Har följt din blogg ett tag och ville bara säga att jag verkligen lider med dig och sänder dig mina varmaste tankar, trots att jag inte känner dig!

Svar: Tack så mycket
camillajarnedal.blogg.se

JenniferDressage.se

Blev så ledsen för din skull när jag såg på Instagram :'( Som du kämpat för att hjälpa Ida, massa kramar ❤ Förstår om det är för jobbigt att berätta just nu, men hittade ni vad som var fel? Kraaaaam ❤❤❤

Svar: Ja det är väldigt tungt.Ja det var korslederna. Vi hittade skador där redan i våras och de har sedan bara blivit sämre trots att hon bara gick i hagen.
camillajarnedal.blogg.se

Malin

Beklagar 😢vet allt för väl hur det känns!

DRESSYRLIV - Hästar, konst, barn och livet

Det var oerhört sorgligt att läsa :( Beklagar innerligt! Många varma tankar till er!

Evelina

Så fruktansvärt sorgligt att läsa 😢 Fina Ida 💜 Massa tankar till dig!

Ellen - tävlingsryttare

Neej :( Så himla tråkigt. En sån fin häst.

Jag fick själv ta bort min sex-åring för en månad sedan & det är verkligen tufft!

Sätilaryttaren.se

Jag beklahar. Ta hand om dig ❤

Pillan

Beklagar verkligen <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress