camillajarnedal.blogg.se

Händer i veckan
I veckan som redan startat händer inte så våldsamt mycket. Jobbar som vanligt, idag har jag varit på möte i kommunhuset och diskuterat social hållbarhet -och fick höra att jag var okonventionell (hmm, tänker tolka det positivt :p), på fredag ska jag på första mötet med kommunens SIMBA-team som jag fr.o.m nu ingår i.
Lördag ska jag rida ponnyn igen och sen på söndag ska jag ställa mig på en hästloppis och försöka bli av med lite prylar jag städat ut.
 
På måndag morgon åker jag skittidigt mot Halmstad för skolkuratorsdagar. Blir trevligt det.
Lina

Hur går det med Ida? Har hon blivit bättre eller ska ni utreda vidare hos veterinären?

Svar: Vi har varit iväg. Hon är under behandling och definitivt besked om hur det går får vi vid återbesöket 18/10 men prognosen är tyvärr dålig.
camillajarnedal.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress