camillajarnedal.blogg.se

Fredagkväll
Hello hello, fredag igen då - och vet ni vad? nu har jag semesteeeer :D Så himla skönt...
 
Och semestern startar med Falsterbo, vi åker inte förrän i övermorgon men sen är jag där hela veckan. Hoppas verkligen på lite fint väder, det hade varit härligt. 
Igår var jag med syster och systerdotter på stranden, åkte till Ursand och där var riktigt fint. Hade inte varit där innan men som sagt, fint så dit åker vi nog igen.
Har även pysslat med budgivning på lägenheter under veckan. Varit jättenervöst och varit nära en hjärtattack varje gång mobilen plingat, blev tyvärr inget köp denna gång men vi kommer ju närmare och närmare ett bytt boende. Får se när det klaffar!
 
Idag körde jag en garderobsstädning och åkte ner med det utrensade till Myrorna, kom därifrån med ett par helt oanvända Converse och en snygg piké från Gant - nöjd med mina fynd får jag säga :) I stallet så gjorde vi om hagarna idag så damerna fick mer mat, och ja de fick rätt mycket mat så ingen kommer gå hungrig kan man säga. Nelli fick nya grannar och hon verkade gilla dem för plötsligt dissade hon sina favoritgrannar och gick till de nya istället, trots att de gamla ropade och var lite uppe i varv över den nya hagen. Nelli själv sprang bara ett varv och ställde sig sen och åt. 
 
Imorgon är det packning som gäller, puh - tur att det bara är jag och Ylva i min bil, lär ju bli rätt full... Måste ju ha kläder för både sommar- och eventuellt vinterväder, man vet ju aldrig ;)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress