camillajarnedal.blogg.se

Torsdag och fullt upp
Nu är det snart semester (jobbar nästa vecka med) och i takt med att semestern närmar sig hopar sig även saker att göra. Jobbet är ganska lugnt får jag säga men på andra plan händer det mer.
I tisdags åkte jag till dressyrkursen och satt och stekte i solen medan deltagarna tränade på utebanan. Måste säga att jag var rätt avundsjuk och hade gärna svettats där jag med. Duktiga var de i alla fall!
 
Idag fyller sambon 30, han fick present imorse - och nu kan jag säga vad det var eftersom han öppnat den, en väska från Aunts & Uncles, brun i läder - jättesnygg verkligen!
Imorgon fyller Cornelia (systerdottern) 2 år... Helgen kommer bli späckad firande av dem båda. Imorgon kommer ett par av sambons släktingar på besök, på lördag ska vi till Göteborg och fira med kompisar - Liseberg samt gå ut och äta osv. Söndag blir firande av Cornelia. Ja - späckad helg som sagt.
 
Nästa vecka jobbar jag sista veckan innan semestern, inleder med två lägenhetsvisningar på måndag och på söndagen drar vi till Falsterbo! Sen när vi kommer hem från Falsterbo är jag hemma ett par dagar och sedan åker vi till Skottland. Det är mycket nu alltså. Känner mig nästan lite stressad faktiskt.
 
-----
Nu ska jag sticka på lunch! Ha en fin dag
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress