camillajarnedal.blogg.se

En grå tisdag
Idag har det varit en sån där riktig tisdag...Grått, regnigt och har bjudit på lite mindre roliga saker - ni vet, det är inte alltid guld och gröna skogar liksom.
Dagens roligaste är nog iallafall att jag har anmält mig till en dressyrkurs i juni, är ju långt kvar men då har jag något att se fram emot. Kursen är hos min gamla tränare och chef Anki Tifelt (B-tränare och både ryttare- och domare på Grand prixnivå), och så ska min kompis Ylva på samma kurs -skoj!
 
Har även varit och lämnat in två sadlar för försäljning, skönt att slippa allt meck med att skicka fram och tillbaka till folk som ska prova - hoppas bara de säljs hyfsat fort.
 
Igår var vi iväg och tittade på en lägenhet! Vi vill ju flytta från där vi bor nu men det är inte så himla enkelt att hitta något nytt. Vi har en tanke om var vi vill flytta och sen vill vi ha lite större, men man kan väl säga att det är ju inte bara vi som vill till det området... Men som sagt; tittade på en fin lägenhet igår och är intresserade, budgivningen har dragit igång och vi ligger lite lågt för att se vart det lutar, om den drar iväg för mycket eller om det är läge att lägga in ett eget bud. Men alltså, folk är så jäkla trigger-happy och hetsbudar. Lugna ner er för f*n! Haha, nää - men jag skulle gärna vilja att vi vann detta. Får se hur det går.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress