camillajarnedal.blogg.se

Torsdag - lång dag
God morgon! Sitter här med dagens första kopp kaffe. Har en lång dag framför mig med ett kvällsmöte, så jag jobbar till 20-nånting och sen blir det stallet efter det. Segt med så lång dag när det är så härligt ute men fördelen är att det blir lite tid att "plocka ut" så jag kan gå tidigare någon annan dag.
 
I förrgår var ju också en längre dag pga möte men jag red på kvällen ändå. Det var så himla fint väder, fortfarande sol i paddocken och helt vindstilla. Red ett helt ok pass, kom några små grejer i början som alltid men hon blev mycket mer avspänd sen. Jag har samma upplägg på ridpassen och nu börjar hon känna igen vårt mönster och är tryggare i det.
Igår hade jag en träning för ena stallägaren och hennes häst. Nelli gick en promenad i skogen. Haha, har lite ont i armen idag för hon var inte särskilt seg kan jag säga :p sen fick hon syn på en älg på hemvägen och vi tog nog sträckan hem till stallet på ungefär halva tiden som det tog att gå ut. Idag blir det ingen ridning men imorgon kör vi igen. Annars ser jag fram emot lördag för då ska jag och mamma på Patrik Kittels clinic i Billdal :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress