camillajarnedal.blogg.se

Äntligen helg
God middag, äntligen helg.
Veckan som gått har varit en vanlig vecka med vanliga grejer - jobb och stall. Nelli skoddes igår och jag hämtade ut min bil från verkstaden. Upptäckte för en tid sedan att det var blött på golvet - och misstanken fanns att det läckte någonstans från vindrutan som byttes vintern 2015. Och ja, visst var det så. Så verkstaden stod för kostnaden eftersom de hade gjort ett dåligt jobb sist. Skönt!
Sedan betalade vi vårt förskott på lägenheten igår, det var en lite svidig kostnad kan man väl säga ;) men nu är det på riktigt, så himla roligt och jag ser verkligen fram emot detta. Nästa anhalt i processen är inredningsmöte och det är om ett par månader skulle jag tro.
 
Idag ska jag rida Bassi men det blir lite senare i eftermiddag. Nu ska jag åka till Överby en sväng och titta på lite grejer, och handla mat.
 
Fina bilder jag tog förra helgen när det var fint väder
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress