camillajarnedal.blogg.se

Kvällsinlägg
MIn vana trogen blir det ett innan-läggdags-inlägg. Men det är kanske inte så konstigt, tiden finns sällan att uppdatera under dagarna, om jag inte hunnit tidsinställa nåt.
 
Fredagkväll ikväll, lugnt och stilla. Jag har ont i halsen, det kom krypande på förmiddagen, och känner mig lite smårisig. Har druckit ingefära, citron och honung - hoppas det backar för jag har ingen lust att bli sjuk igen. Imorgon har jag utsläpp i stallet så tidig morgon coming up. Sen åker jag hem och sover en stund till, efter lunch åker jag med en kompis som ska iväg och träna. Blir kul :)
Imorgon ska jag även testa en annan hage för Nelli för hon har kommit in i ett dåligt flow där hon börjar springa på eftermiddagarna. Hon har trivts i hagen hela sommaren men nu är hon inte nöjd längre. Så, får testa lite olika varianter och se vad som faller henne mest i smaken.
 
 
Katie

Jag trodde att jag skulle bli dunderförkyld i måndags eller jag hade ordentligt ont i halsen och hostade och kände mig allmänt klen. Druckit massor av tea med citron, ingefära och honung i flera gånger om dagen och det har hjälpt! Jag mår mycket bättre (okej, en och annan Alvedon har slunkit ner också men jag tror verkligen att honungen speciellt gjort skillnad! Det lenade i halsen då jag drack =) ) Krya på dig kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress