camillajarnedal.blogg.se

Varm kväll
Så var värmen tillbaka igen, runt 26 grader under dagen idag. Jag är lite trött idag då jag vaknade klockan 4 imorse och inte kunde somna om. Jätteknäppt för jag är världens morgontröttaste människa liksom...
Jobbat och hade en liten avslutningsfika med samverkansgruppen jag är med i, sista träffen innan semester och så slutar psykologen så vi hade en liten avslutning för det med, hoppas de får tag på någon ny snabbt.
 
Efter jobbet har jag ridit Aprilia, hon har tagit det lite lugnt i 2v. Jag var sjuk sist jag skulle rida och sen kändes det de senaste gångerna att hon var trött i kroppen så det var bra för henne. Idag var hon inte särskilt trött :p Trots att det var varmt så var hon pigg från start, lite att jobba med under uppvärmning men när hon var varm så var hon mjuk och med på noterna. Rider henne på fredag igen.
 
Annars en kul grej - Donna (Dynamik), min gamla häst fick föl inatt. Hon står på samma ställe som Hottie och har gått och knipt nu, gått över tiden mer än en vecka men inatt var det dags. En brun liten hingst e: Formalin 1345. Jättesöt! 😍
 
Nu ska jag nog hoppa i säng och hoppas på att få sova åtminstone tills klockan ringer....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress